Godt Arbejdsliv – det står vi for

Viden

Alle konsulenter der arbejder for Godt Arbejdsliv har en grundig viden om den nyeste forskning indenfor arbejdsmiljø, læring og forandring. Og forstår at bruge denne viden i praksis.

Metoder

Vi benytter velafprøvede og evidensbaserede metoder som grundlag for forandringsarbejde. Vi tager udgangspunkt i, at den vigtigste viden findes hos jer. Derfor vil ethvert forandringsarbejde involvere de medarbejdere, hvis praksis skal forandres.

Værktøjer

Vi har erfaring med en stor palette af værktøjer til at understøtte bæredygtige forandringer

Tilpassede produkter

Alle opgaver tilrettelægges i et samarbejde med vores kunder. Vi tror på, at enhver løsning skal formes efter den konkrete kontekst. Derfor har vi ingen færdige pakkeløsninger. De skal først igennem jer.

Kontinuerlig forandring

Selvom Godt Arbejdsliv kun involveres i en del af jeres forandring, sætter vi en ære i at klæde jer godt på til selv at bære arbejdet videre. Arbejdet kræver konstant tilpasning for at være holdbart også i morgen.

”Fra et organisatorisk perspektiv er der mange penge at tjene, ved at investere i sine medarbejderes velbefindende.

En medarbejder der trives, er også produktiv. ”

Bettina PrühsOrganisationskonsulent og ledelsesrådgiver

Godt Arbejdsliv ejes og drives af Bettina Prühs.

Bettina Prühs er uddannet cand. mag. i arbejdslivsstudier og psykologi og har mange års erfaring som leder, underviser og konsulent.

Hun arbejder med mange aspekter af de udfordringer man møder i det moderne arbejdsliv, med alt hvad dertil hører af stress og trivsel i det psykosociale arbejdsmiljø.

Samarbejdspartnere

Godt Arbejdsliv samarbejder med de dygtigste eksperter indefor psykisk arbejdsmiljø, organisatorisk udvikling, sygefravær og trivsel.

Vi har et tæt samarbejde med:

Rikke Gade – Strategisk arbejdsmiljø

Social IQ academy – hverdagsinnovation

A-miljø

Procesudvikling