Som kollega har du en vigtig rolle at spille, når en stresset kollega skal tilbage på arbejde efter en sygemelding.
Kollegernes reaktion under sygemeldingen og den gradvise tilbagevenden til jobbet har stor betydning for, hvor godt den stressede…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2018/10/leadership-3648338_1280.jpg8561280Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2018-10-10 08:18:492019-01-07 08:47:18Sådan hjælper du en stresset kollega tilbage på jobbet
- Hvordan sygefravær grundet stress håndteres effektivt
Som leder har du rig mulighed for at sikre en god fastholdelsesproces ved stress og sygefravær. Her er nogle af de vigtigste ting du skal være opmærksom på.Som den sygemeldtes…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2018/09/business-3365365_1280.jpg9241280Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2018-09-25 08:17:552024-04-17 06:48:565 vigtige huskeregler, når lederen skal have en stressramt tilbage på arbejde
Var det ikke en ide, hvis I fik øget jeres effektivitet og sænket sygefravær og medarbejderfrafald, når I alligevel skal have lavet den lovpligtige arbejdspladsvurdering (APV)?
Hvad gør en værdifuld APV?
Hvis I vil have mere værdi ud…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2018/09/syndicate-1207270_1280.jpg9341280Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2018-09-12 09:00:192021-07-09 09:48:25Sådan får I den optimale værdi ud af en arbejdspladsvurdering (APV)
Vi skal trives på jobbet, for at være effektive og sunde. Vi skal have gode arbejdsbetingelser, for at trives på jobbet. Sunde medarbejdere trives bedre på jobbet. Alle tre påstande ses ofte, når der diskuteres trivsel på arbejdspladsen.Men…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2018/08/independent-woman-3566942_1920.jpg11801920Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2018-08-27 10:17:322020-12-15 12:12:03Hvad er trivsel på arbejdspladsen?
Effektiv vidensdeling er et vigtigt konkurrenceparameter i nutidens erhvervsliv. Men det er sværere end det lyder, for der er rigtig meget viden, som bliver skabt, men ikke kommer videre fra producenten, til andre i virksomheden som kan have…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2018/08/japanese-1206509_1280.jpg9951280Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2018-08-13 09:18:302018-09-26 06:57:14Flere tips at opnå bedre vidensdeling i storrumskontorer (5-8)
Videndeling på jobbet bliver mere afgørende for en virksomheds succes i takt med, at vores arbejdsopgaver bliver mere og mere komplekse. Vi skal besidde mere viden og vi kan ikke selv vide tilstrækkeligt til at løse jobbet. Nutidens komplekse…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2018/07/online-3412473_1280.jpg8531280Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2018-07-30 09:39:502022-04-19 11:09:088 tips at opnå bedre videndeling i storrumskontorer (1-4)
Sådan hjælper du en stresset kollega tilbage på jobbet
5 vigtige huskeregler, når lederen skal have en stressramt tilbage på arbejde
Sådan får I den optimale værdi ud af en arbejdspladsvurdering (APV)
Hvad er trivsel på arbejdspladsen?
Flere tips at opnå bedre vidensdeling i storrumskontorer (5-8)
8 tips at opnå bedre videndeling i storrumskontorer (1-4)